تمدید گواهی نامه

شرایط و مدارک مورد نیاز جهت تمدید اعتبار گواهی نامه

مدارک مورد نیاز جهت تمدید گواهی نامه های بازرسی به صورت شخصی:

  1.  تکمیل فرم تمدید گواهی نامه در سایت
  2. اصل و کپی آخرین گواهی نامه معتبر
  3. کپی کارت ملی متقاضی
  4. ارائه گواهی شغلی مبنی بر تایید فعالیت در رشته شغلی مرتبط با گواهی نامه
  5. فیش واریزی هزینه ارزیابی صلاحیت و تمدید اعتبار گواهی نامه

مدارک مورد نیاز جهت تمدید گواهی نامه های بازرسی پرسنل سازمان ها و شرکت ها:

  1. تکمیل فرم تمدید گواهی نامه در سایت
  2. اصل و کپی آخرین گواهی نامه معتبر
  3.  درخواست کتبی تمدید گواهی نامه از طرف سازمان مربوطه
  4. ارسال شماره دستورالعمل تائید صلاحیت پرسنل ( written practice number) جهت درج در گواهی نامه بر اساس استاندارد iso 17020
  5. ارائه گواهی شغلی مبنی بر تایید فعالیت در رشته شغلی مرتبط با گواهی نامه
  6. فیش واریزی هزینه ارزیابی صلاحیت و تمدید اعتبار گواهی نامه

در صورت نداشتن  (written practice ) همکاران ما شما را یاری خواهند کرد.

* اگر در حوزه گواهی نامه تان فعالیت نداشته اید ملزم به حضور در کلاس و شرکت در آزمون و طی کردن پروسه دریافت گواهی نامه از ابتدا هستید.

* در نظر داشته باشید حداقل یک ماه قبل از تاریخ پایان اعتبار گواهی نامه جهت تمدید آن اقدام نمایید. در غیر این صورت شرکت در آزمون مجدد الزامی است.

* جهت اطلاع از هزینه تمدید تمامی گواهی نامه ها با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۲۱-۲۲۹۰۱۱۰۲

۰۹۳۳۵۹۰۹۶۳۰

جهت دریافت فرم تمدید گواهی نامه کلیک کنید.

  • ۶۶۱۷۴۰۸۲- ۲۲۹۰۱۱۰۲-22222148
  • 02145812222 داخلی 3101
  • info@tubitakgroup.com
بالا
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp